Camper-cestlavie.reismee.nl

Pinksterweekje 2012

Afgelopen zaterdag zijn we er weer opuit getrokken.
In Een vonden we een mooie boerencamping.
De avond brachten we door bij een collega van Jacob die in Een woont.
Zondag zijn we op de fiets gestapt en hebben een hele mooie rondrit gemaakt. Het weer deed erg zijn best en de fietstassen hadden we volgestopt met koffie, broodjes, drinken en fruit. Moe maar voldaan kwamen we aan het eind van de dag met 62 km op de teller terug op de camping.

Maandagmorgen arriveerde Jan. Met stoel en mountain-bike. Samen hebben we ontbeten en daarna zijn we op de fiets gestapt. In Norg een lekker bakkie capuccino en terug naar Een want om 12 uur gingen we bbq-en met de hele (ongeveer 20 pers.) camping.
Gezellig en erg lekker. Onze gastvrouw had erg haar best gedaan.

Om de nodige calorieen weer een beetje te verbranden zijn we kort na de bbq maar weer op de fiets gestapt. Een klein rondje, maar weer naar Norg en op een terras hebbenJan en ik een heerlijke sorbet genomen. Mmmmmmmmmmmmmmm..........

Terug op de camping nog eveneen bakkie en toen ging Jan weer richting Vledderveen.

De avond hebben we een beetjetv kijkend en spelletjes spelend doorgebracht.

En dan is het nu dinsdag.Om 8 uur stonden we al weer bij camping de Vleddersin Zuidlaren.
Jacob heeft cursus in het POTC in Zuidlaren.
Dus voor mij een dagje zelf invullen. Heb mijn koffie bijna op en ga zo even indit mooie dorp kijken.
De zon komt er gelukkig net weer een beetje door. Het was nl nogal fris vanmorgen. De 25 graden van de afgelopen dagen zullen we wel niet meer bereiken.

Nou, dinsdag was maar kort voor het zelf invullen. Jacob was nl om half twee al weer bij de camper. We hebben toen nog maar een mooie rondrit gemaakt. De zon deed goed haar best maar meneer wind ook. Even flink doortrappen dus.
Jacob heeft 's avonds weer een heerlijke maaltijd gemaakt op de scottelbraai.

Woensdag hebben we een hele mooi toertocht gemaakt van ruim 40 km. We zijn eerst naar Eelde gefietst en daar heerlijk op het terras een capuccinootje gedronken en vliegtuigen gespot. En steeds weer vragen wij ons af: 'Hoe krijgen ze zo'n gevaarte wel niet de lucht in' Prachtig om naar te kijken.
Na Eelde langs het Paterswoldse meer weer richting Zuidlaren. Helaas kwamen we de laatste km in een flinke regenbui terecht.
Leuk om te melden dat we in het Paterswoldse bos, in de regen, op een uitgestorven zandlaan, kennissen uit Groningen tegenkwamen. Toevallig toch?

Door de regen en ook toch wel de frisse kou moesten we binnen eten. De avond hebben we ook binnen doorgebracht.

Jacob keek een beetje tv en ik heb mijn boek 'Eenkeukenmeidenroman' bijna uitgelezen.

De laatste 50 blz. heb ik vanmorgen vroeg, toen Jacob nog in dromenland was, uitgelezen.
Altijd jammer als een boek dat je zo te pakken heeft, weer uit is. Een aanrader dus!

We zijn nu weer thuis, uitpakken (alle meegenomen troep) en oppakken (het 'gewone' leven)

Met bijna 200 km gefietst is het nu tijd voor even rustig aan. (ben bang dat ik binnenkort een nieuwe heup moet ;-), voelt niet zo heel goed sinds gisteren )

Tot de volgende keer,

liefs Jacob en Linie.

Jacqueline

Jullie hebben het ook echt getroffen met het weer! Heerlijk om zo te relaxen. Geniet er nog van (maar ik ben bang dat we inderdaad niet meer zulke hoge temperaturen krijgen dan de afgelopen dagen)l

Liefs, Jacq.

gina

wat hebben jullie weer genoten hou dat vast met je kinderen

Ariena

Het klinkt als een heerlijke sportieve vakantie! Dus jullie zijn nog niet klaar met vakantie vieren begrijp ik uit jouw verhaal? Veel plezier nog en we zien elkaar volgende week!
Groetjes! Ariena

Grietje

Wat een heerlijk weekend? Lekker genieten dus.
Leuk dat Jan ook nog langs kwam.
Wij hebben een weekendje in Sellingen gestaan. Al fietsend en lopend genoten van de prachtige omgeving.
liefs Grietje

Willemien

Zo zo..met de hele camping barbecuen..wat'n waark, haha. Geniet nu nog maar van de zon..want die zien we de komende dagen niet echt weer :-(

Tot gauw!

Liefs Will

Gera

Oh, lekker zeg even weg met het heerlijke weer! Geniet er maar lekker van (en knap hoor, 62 km op een dag... sportieveling!!)

jacqueline

Hé, hoe is het nu. Al een aantal dagen geen nieuwe berichten gelezen. Zijn jullie weer thuis? Ik hoop dat jullie genoten hebben van de mooie dagen aan het begin van de vakantie.

Gr. Jacqueline

jan

was supper gezellig!!

Bianca

Hoi Linie, wat leuk om jullie vakantie-verslag te lezen!
Jullie hebben een sportieve en .... lekkere (sorbet, bbq..) gehad.
Tot donderdag... nu duurt het heeeeeel lang voor we weer vakantie hebben.. haha!