Camper-cestlavie.reismee.nl

weekendje Denekamp juni 2012

Er even tussen uit.
Hadden het al tijden gepland maar hadden het ook echt even nodig.

Samen met Wubbe Jan en Grietje 3 dagen/2 nachten op SVR camping 'Erve Wezenberg' in Denekamp.

Vrijdag rond het middaguur kwamen Jacob en ik aan op de camping. De andere twee zouden ivm werk later komen.
De camping zag er goed uit, netjes met hele royale plekken. Ook nog met een plateau voor de voortent of als terrasje.
De eigenaren nodigden ons uit voor een kopje koffie en eigengemaakte cake. Ondertussen werd ons het één en ander uitgelegd.
Hierna zijn we maar een rondje gaan fietsen. We hielden de tijd goed in de gaten voor het geval WJ en G er zouden zijn.
Aan het eind van de middag arriveerden ze en hebben we heerlijk gegeten. Jacob was de kok en onze schottelbraai deed erg zijn best.

's Avonds nog een lekker rondje gelopen.

Zaterdag heerlijk gefietst. Een rondje om Denekamp. 's Avond was er een Chinees buffet voor alle campinggasten georganiseerd. Heerlijk en goed georganiseerd.
Zondag hebben we gefietst naar Nordhorn. Ook weer een hele mooie route.
We hadden bedacht om daarna nog even te bbq-en. Lekker en gezellig tot aan de .........regen.
Toen hebben we alles in sneltreinvaart opgeruimd en weer terug naar huis gereden.

Rond half acht reden we onze oprit op. Voorbij, heerlijk weekendje, doen we gauw nog een keer!!!!!!!

liefs Jacob en Linie.

jan

ok, mooi weekend gehad dus!

Gera

Heerlijk er even tussenuit!

Willemien

Wat een luxe eigenlijk he..zo'n tussendoor-vakantie :-) Heerlijk...

Gerda

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad.
Jacob had er vorige week al heel veel zin in

Tjalda

Beter later dan nooit.
Het is toch wel mooi met de camper.
Gaan wanneer je kan. En weinig organisatie.
Omgeving bekijken op de fiets. Gezellig.