Camper-cestlavie.reismee.nl

Herfst in Barchem

Even een weekendje weg.
We zijn vrijdag naar de Achterhoek gereden en op SVR camping de Fleerhof in Barchem terecht gekomen. Kleine camping waar we met 3 families staan. Lekker rustig.

Het weer kan bijna voor half oktober niet beter. Hoge temperaturen, geen regen en geen wind.

Ideaal weer om te fietsen. En dat is nou net wat we alle dagen doen. En graag doen.

We zitten precies in het midden van Borculooooooooooooo, Ruurlooooooooooooooooo en Lochem.

Schitterende omgeving, mooi dorpjes. Het landschap noemen ze coulissenlandschap. Beetje glooiend en heel veel bos.Steeds weer nieuwe doorkijkjes eigenlijk. Het ene plekje nog mooier dan het andere.

Het is nu zondagmorgen en een beetje nevelig. Hopelijk trekt de nevel straks op en komt de zon erbij.

Het is de bedoeling om aan een fietstocht in Laren mee te doen met na afloop boerenkool met worst. Maar of we daadwerkelijk gaan is nog even de vraag want dan hebben we aan het eind van de dag ongeveer 70 km op de teller staan. Zal ons dat lukken?
Jacob staat klaar om nog even te gaan hardlopen. Ik spaar vandaag mijn krachten maar.

Morgenvroeg zijn we weer thuis. Om 12 uur komt Job.

Laughing

liefs Jacob en Linie.

Gerda Goelema

Een uitgezocht weekend, bofkonten!
Wat een mooie herfsttinten, een sprookje.
Fijn om daarvan mee te kunnen genieten.
Nog veel fietsplezier, natuurlijk gaan jullie ervoor!

Lieve groet, Gerda

christel

wat lekker zo'n weekje weg. en jullie zijn ook zo sportief. petje af hoor. veel plezier nog even en morgen weet met Job.

Willemien

Nou, het weer bij jullie was stukken beter dan bij ons lees ik. Maar gelukkig maar, dat maakt zo'n weekend toch een stuk leuker ;-).
Tot gauw!

Jacqueline

Wat lijkt me dat toch heerlijk om zo te kunnen ontspannen met z'n tweetjes. Goed 'wark' (of zoiets). Geniet nog even van jullie kleinzoon en de vakantiedagen. Lieve groetjes, Jacq.